petek, 23. november 2007

Evo mene tudi tu...


Življenje se spreminja. Z leti pa tudi človek. Kar je nekoč veljalo za brezvezno, je danes tu, in morda ju3 spet izgine. Kdo bi vedel ...
Novi list je zrasel na mojem drevesu življenja. Kaj vse piše na njegovi nežni površini? Kdo bi vedel ...
Morda mi to pomagata odkriti nalivno pero in majhen post-it listič. Ali pa ugrezajoče se blazinice mojih prstov, ki ustvarjajo tapkajoč zvok kot posledico pritiskanja na gumbe.
Deliti misli - kar tako, in le malokrat. A vendar - iz majhnega zraste veliko ;).
Tako, kot tiho pride zima, tako, kot nas preseneti ljubezen. Zrase nov list ...

3 komentarji:

ursa pravi ...

:) ... ti pošiljam en topel objem preko hladnega monitorja ...:)kok lepo, da si začela še ti pisat ... še tok bl, ker si me linkala kr pod prijateljstvo ... oh, i'm sooo proud :)

sonckica pravi ...

I knooooow ;) jah, kaj nej recm... skrajni cas da se mal socializiram... :D lep, ceprav nenormalno zaspan dan zelim :D

Unknown pravi ...

Woo hoo!!!
še en blog za čekirat med šihtom :)